Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2015 09:45 - хората
Автор: 1000smiles Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 409 Коментари: 0 Гласове:
1



Понеже съм в дълга почивка, ей така, подарих си лятото, изполвам времето да правя неща, които наистина обичам. 
Наблюдавам хората. Лежа си на плажа и просто ги наблюдавам. Разхождам се и ги наблюдавам...и понякога слушам, без да искам - някои са много шумни :)
Вечерям в ресторант, пазарувам тук и там и наблюдавам хората.
Когато обстоятелствата го позволяват - говоря с тях...
и с всеки ден ставам все по-любопитна...забавно...

И, знаете ли какво, хората обожават да се интересувате от тях. Обичат да говорят за себе си...само трябва да бъдете добър слушател, усетят ли неискреност веднага се отдръпват.

Обичам да гледам малките деца и бебетата - те са като гориво за живот, супер зареждат, опитайте. Те не могат да говорят, но казват толкова много. Пробвайте, погледайте едно бебче в "разговор" или "игра" с майка си.... И ще чуете много....за живота, ще видите онази страст, която понякога позагубваме :)

Та, това исках да кажа - хората ме карат да се усмихвам, и да ми е хубаво....

...а сега бързам, за плажа, някой ще каже да воайорствам пак....
...мислете си каквото искате, аз отивам да си взема порцията заряд :))

Усмихнат ден! 
:)




Тагове:   усмивка,   живот,   хората,   енергия,


Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 1000smiles
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7755
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930